monday

2011-01-10 | 10:24:56

lilla prinsessan min här om veckan ♥


jag och engla sitter och kikar på 'ö prinsessan', dricker smoothie och äter mackor framför tvn. fröken får vara hemma idag eftersom c åker till jobbet straxt efter fem på mornarna och jag inte känner mig riktigt redo för att ge mig ut i sl trafiken ännu. och såklart för att det är mysigt ♥ och vi har typ en miljon julklappar att leka oss igenom.

engla fick massor av olika pyssel i julklapp som inte hunnits leka med ännu! kanske vi ska göra hello kitty tshirtar? göra egna suddigummin? måla med blåspennor eller göra kort? ja det finns somsagt att välja i mellan, haha! :)


Kommentarer
Hondjur

Myys!! Jag vill att Sanna oxå skall vara så stor att vi kan göra sådant! ;)

2011-01-10 12:56:34 http://etthondjur.blogg.se/
anna

din blogg är underbar! :)

tänkte passa på att fråga om du vet när årets fleece och skaljackor trillar in på pop?

2011-01-10 18:32:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback