Lindex plåtning

2011-01-12 | 17:05:34


en fartfylld dag för engla ♥


engla har gjort lindex på james & perra idag! vi var där vi 10.45 och landade väl hemma vid 15? en alldeles lagom utflykt idag och jag intog direkt soffläge och har suttit där medans engla fått springa av sig rejält, lekt med kompisar från andra plåtningar hon gjort och spexat! hon har verkligen varit i sitt esse idag o det har gått i ett :)

tur att de finns tålmodiga fotografer och stylister som orkar med en liten pratkvarn med spring i benen ;) det blev iaf tillsist 2 olika bilder. en för webben och en för butik, om jag uppfattade rätt?

en bild var en gruppbild som jag tror blev riktigt riktigt bra. det enda man hörde inifrån studion under fotograferingen var körande skrik "vi vill ha glass" ,"vi vill ha sniglar" allt för att locka till skratt :) och många blev de! vissa fotografer är minst sagt bättre än andra. det gäller att få me sig barnen och ha kul med dem!

jag ska visa er ett av min favorit plagg som jag var tvungen att fota lite närmare :) men de får bli senare, nu ska jag ta mig upp ur mitt andra intag av soffläge och gå till grannen min och bli matad med mat. livet är bra bra ibland


Kommentarer
Emma

Va kul med lindexplåtning!



Känner igen studion från andra plåtningsbilder du visat, är det oftast samma studio? Även om det är olika företag som plåtar?

2011-01-12 18:25:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback