glöm inte

2011-01-26 | 08:05:46


idag är sista dagen och mina auktioner springer på slutspurten :) jag som trodde att jag skulle få ihop ett par hundra lappaär inte annat än glad när de visade sig att de nu ligger straxt under tusen lappen! :) jag kan ju inte säga annat än att kläderna lätt är värda varenda krona, det är supe fina kläder utan skavanker!

det blir till att ta ut dessa pengarna sen och gå och inhandla nytt till engla, hon behöver det verkligen nu! (när mamma varit snäll och sålt av alla hennes kläder, haha)

ni hittar auktionerna här

Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Håller tummen för att du får mycket pengar att handla för..

Kramar<3

maria

Den till höger var fin! Fast Malva är för liten...

Pauline

Fin blogg❤

2011-01-31 13:31:16 http://paulineart.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback