fröken piggelin

2011-01-10 | 20:56:02

engla har haft super svårt att somna på kvällarna de senaste dagarna. kanske pga att vi bara varit hemma tex idag och tagit det lugnt? jag tror nog fröken behöver mer stimulans än 1.5 timmars lek med junie nu på kvällen. visst att vi har bakat, pysslat, läst och kikat film men det räcker inte för att "matta ut henne" till läggdax.

nu har hon precis suttit i soffan en stund med mig och c och kikat tv och spelat på min mobil. jag hoppas hoppas hon finner lite ro och kan somna. imorgon har vi oxå en lugn dag framför oss och vi ska träffa lina en sväng :) var länge sen så det ska bli kul att catch up lite! ska även försöka hitta på något mer stimulerande för engla, ha. 

på onsdag får det bli dagis. då kanske jag känner mig tillräckligt stark att ta mig fram med kollektivtrafiken som inte alls har ett förflutet med förseningar och långa vänttider? hoppas verkligen det rycker upp sig nu så det går undan med buss och tåg. på torsdag är det dax för dadie helg igen - var tar veckorna vägen? de fullkomligen springer.


ny ögon mörläggning från zarahome har tom testats :P då äre illa! ha


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback