fotografier

2011-02-02 | 19:31:58


blev så otroligt fint i tidningen ♥ stolt!

jag älskar dessa bilderna på engla som togs i mars förra året. snart ett år sen, fasiken så stört! det känns som det max var 3 månader sedan .. aja, nog om snack om att tiden går hit o dit ;) iaf så var det en fantastisk plåtning och pia lyckades verkligen ta fantastiska bilder på engla. hon fångade ögonblicken och dagen gick i lekets tecken, som ofta på barnplåtningar. då togs även den bilden jag har i headern när engla är i en trapp :)

jag har satt upp ett par bilder på englas rum från den plåtningen men jag vill ha mer. jag vill framkalla den där som är högst upp på de högra kollaget, den som är bakifrån. jag älskar sådana bilder som inte är uppställda eller konstalade, de blir så levande och får en annan kännsla.

dock så vet ja inte riktigt om jag ska framkalla och sätta i ramarna i våra sovrum eller ha någon annanstans? känns inte heller så himla bra att ha engla tapetserade på väggarna .. hm egobbost delux! inte det bästa!

kanske får sätta ihop ett album med hennes "barnmodell" bilder .. kan kanske vara roligt att ha som äldre? att titta tillbaka på. snart är det även dags för h&m igen .. tror jag? det brukar va halv kort varsel ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback