give it to me!

2011-02-20 | 10:02:32

förra helgen hos linda ♥ ELLE mat & vin o martini på de!

när jag var sjukskriven i början av januari så fick jag tonvis med glassiga tidningar som jag läste och läste. det absolut flesta var någon form utav inredningstidningar eller mat & vin tidningar. jag har en lite förkärlek för matlagning och vin och på senare år så har ja även börjat bli väldigt intresserad av inredning i all dess form.

kanske tack vare min fina vän liza  ♥ som försett mig med inrednings inspiration till tusen? kanske är de för ja flyttat hemifrån? vad gäller mat så har jag alltid haft ett intresse men det har väl egentligen också kulminerat med vin intresse på senare tid?

jag fick iaf för mig att hoppa på en prenuemraion av 'sköna hem' och fick i julkapp av mamie 'allt om mat' prenumeration. nu blir jag lika glad varje gång de dimper ner i brevlådan :) det är lite vardagslyx om jag får säga det själv! jag älskar att krypa upp i soffan när engla lagt sig och frossa i allt från köksinspiration - nya rödvinssorter. sen är de lite kul att spara dessa och ha dem framme. allt om mat går inte direkt ur tiden!

gud ja låter lite knäpp känner ja?
ingen mer som är som ja?

det jag skulle komma till är att det finns ju så grymt bra erbjudanden på prenumerationer. man får diverse gåvor och erbjudanden! jag fick (har dock inte fått de ännu) en iittala skål och något annat .. va sjutton va de? nu har ja en liten tanke på att lägga mig till me en prenumeration av ELLE mat & vin .. jag älskar den tidningen men saken är den att linda - min granne, har den och de känns lite kaka på kaka .. fast ändå inte? det är ju inte direkt dyrt .. :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback