Små mirakel ♥

2011-02-01 | 20:09:21

lina ♥


idag har vi somsagt haft finbesök här i förorten :) kim, lina och marie tog sig hit för lunch, fika och mys. så himla mysigt att få bebisbesök ♥ och såklart vuxen besök oxå! mkt prat om hur tiden springer och maries nalkande förlossning. åh det är verkligen som kim sa, man kan verkligen längta tbx till just den tiden då de snart va dax!

det känns som igår men ändå som en evighet sen som engla var bebis. nu är det skolval, dans på söndagar och aktivitet som heter duga. tiden har verkligen gått fort men jag är så glad att min tjej är just den hon är, helt fab!

lina är nu 8 veckor och aa, jag kan inte påstå att det här var länge sen!? "hur kan man föreställa sig att hon faktiskt inte ens funnits till", sa jag idag och nä .. det finns inte. hon är så självklar som att solen går upp varje dag, precis som engla. nu väntar vi med spänning på nästa lilla mirakel som ska entra jorden när som helst nu ♥


Kommentarer
Emma

Åh! Jag smälter och dör på samma gång. Känner bebislukten enda hit!



Kramar och kul att du är tillbaka igen ;) Har saknat ju...

2011-02-02 17:18:48 http://emmawelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback