så där ja!

2011-02-01 | 19:29:12

astrid lindgrens lotto, vin och bästa sällisen ♥


nä nu får de vara nog med uppehåll här! ibland är det bara så att livet tar lite överhand och man har inte riktigt tid för datorer eller bloggande :) jag har haft en rätt intensiv period på jobbet och jag har verkligen känt att allt krut behövdes där så bloggen flög åt sidan, men nu så, nu ska jag vara på banan igen och köra på som vanligt :)

idag har jag varit ledig och jag och engla har varit hemma och försökt oss på att gör tshirt tryck, bakat, spelat lotto och haft fin besök av kim, lina och marie. de där med tshirt tryck var lite av ett skämt? jag fattar inte men jag har strykt och strykt på de jädra trycket och nä, de fäster inte! jag blir smått galen och vi la det tillsist åt sidan.

kan det var linnet det är fel på? det stod "stryk på högst värmen i minst 15 sekunde". jag höll väl på i sisådär 15 minuter och inget fäste!? aja .. kanske provar på en annan tröja imorgon.

nu har vi precis landat i soffan efter vår andra lindas matkasse middag :) någon form utav grönsaker i ugnen med hallomi, bulgur och kikärtsröra med soltorkadetomater - nami! riktigt smarrigt och otroligt skönt att "slippa tänka" .. det här blir perfekt varannan vecka :) hoppas resterande av veckan blir top notch!


Kommentarer
Kerstin lizaz mamma

Hej Engla

Säg till mamma att ni skriver ut foton på speciall papper och strycker på en t.shirt, det blir jättefint och sitter bra även efter tvätt.

2011-02-02 08:47:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback