godnatt ♥

2011-02-02 | 21:59:50

the world's greatest ♥

ännu en dag har passerat och jag har fasiken fått massor gjort, alltid en underbar känsla så här på kvällskvisten :) jag älskar mitt nya system med 'todo' listor. jag har visserligen alltid gjort dem men de är lite mer uppstyrda nu! jag skriver dem i olika kategorier á snabbast grej först! grymt för att bli av med de fort.

annars är ja sån som lätt kan ta tag i annat än det jag ska. jag kan virra omkring och ha många projekt samtidigt. även om allt blir gjort så kan det lätt bli ostrukturerat och nu har jag tagit tag i den svagheten - bra känsla!

nu sover engla för länge sen och jag har färgat lindas hår. jag har krupit upp i soffan precis men ska styra om mot sängen snarast. tidig dag imorgon och det gäller att vara piggelin! ♥


Kommentarer
Linda

Det är så skönt när man känner att man har åstadkommit något! Och du, jag älskar listor jag med! :)

2011-02-02 22:30:11 http://headlong.blogg.se/
Frida-FantastiskaMamman

Mina listor är ett måste i min alltför virriga hjärna ;)



Min Astrid har en säng som liknar Englas..

Kramar<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback