schlager .. fantast?

2011-02-06 | 09:13:34

mys i veckan .. men då såg nästa samma lika ut igår :)


japp oxå var melodifestivalen igång och jag kunde inte annat än sitta med engla och linda bänkad vid tvn. jag vet itne vad det är med det här knepiga folkliga som jag dras till? but i like it! jag har någon form utav hat-kärlek inför det men jag vet ju med mig att de även kommer vara 5 lördagar till som blir bokade för denna aktivitet :)

kikar ni på melodifestivalen?
kan ju va bara jag och alla 45+ ...

engla satt mest och lekt med barbie och pratade för sig själv medans jag och linda skålade i skumpa och disskuterade dilbas hemska kläder. vad hände där? fy jag måste sluta skriva om detta nu .. ja skäms!

självklart var jag den sämsta utav värdar igår då jag bokstavligen nickade till sittandes. tror det aldrig har hänt mig tidigare? jag kämpade för att hålla mig vaken då boysen var i väg på en födelsedagsfest och väntades snart komma hem. dock så orkade ja inte längre vid 23.30 och damp i säng. det är ja glad för idag när klockan (engla) ringde redan vid 8-tiden. nu har vi städat undan gårdagen och engla leket framför barntv o jag dricker kaffe.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback