veckans polarn outfit!

2011-12-22 | 09:48:19


tröja 199kr
kjol 279kr
knästrumpor 49kr
scarf 49kr


nu vankas det jul och vad med det? jo förväntningar, längtan, spänning och kanske en gnutta pirr? engla sitter nu långa stunder framför vår vita gran och suckar över alla paket, lilla söta ♥ man minns själv hur man var i den åldern och hur det nästan smärtade i magen av förväntningarna. vad är de i klapparna? när kommer tomten? KOMMER tomten??

jag antar att ni är lite bättre förberedda än vad jag är och har köpt alla julklappar och slagit in dem som sig bör :) jag är den sorten som hetshandlar det sista dagen innan och hoppas jag inte glömt någon :) haha! det är dock lite körigt med 28 paket att handla .. gulp! det är en salig blandning av hård och mjuka klappar, stora och små.

och i julklappssammanhang så har jag lärt mig att storlek SPELAR roll! engla blev djupt besviken här om dagen när lisa kom med present till henne och när den var öppnad och lekt med säger hon "får jag nå mer" varpå lisa säger "men du fick en ganska stor present engla" .. "nää den va inte alls stor!!" svarar hon .. haha. dyr är inte = stor för de små ;)


Kommentarer
nina

Kommer ihåg henne mamma hon fick ockå en dyr preent om 7-åring. Blev jätte beviken. Hellre många paket o billiga... God Jul till er alla Kram Nin

2011-12-22 16:32:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback