söndag!

2011-12-04 | 11:14:58



en kväll i maj 2010.

nu börjar jag äntligen bli frisk och låter inte som att jag rökt konstant det senaste 20 åren! det kanske har med en lagom lugn helg att göra och mycket sömn. dock så har vi haft det trevligt med födelsedagsfirande hos jeannine med smarriga snittar och god dricka! dock blev det en tidig lördaggkväll me tankar på att "det är en dag imorgon".

när blev jag sån?
det är inte alltid men ibland kommer den tanken över mig.

känns skönt att kunna njuta av en söndag idag och jag planerar (när christian behaga stiga upp ur sängen) att styra skutan mot ica maxi snarast! vill komma igång med mitt planerade lussebullsbak :) först ska jag dock slänga in en andra tvättmaskin och diska upp handdisken. det är soligt idag också, åh!


Kommentarer
britta bloggar

Hoppas du fick en toppendag!

2011-12-04 22:18:54 http://brittabloggar.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback