onsdag

2011-12-14 | 08:20:49


finaste lucian min  i förrgår ♥

första natten på länge som jag sovit riktigt riktigt bra. jag tror jag drömmer för mkt så här års då det är så sjukt mycket intryck på dagarna så här inför jul .. eller det kanske bara är en knäpp efterkonstruktion? hahah. tänk att man alltid ska försöka förklara saker? jaja, efter en dröm om att de spökar hemma hos jeannine så är ja pigg!

idag blir det att jobba halvdag och sen in på jullunch med jobbet. ska bli mysigt att träffa alla mina kära kollegor och äta gott. efteråt funderar jag på om jag ska ta en sista julklapps vända på NK och försöka bli klar med min klapplista med 28 (!!) namn .. gulp! varför blir det alltid så hetsigt med julklappar? iof så äälskar jag de =)


Kommentarer
Jeannine Jansson

Snällt att du delar med dig av spökena:) Haha!! Men de kan få bo hos mig ifall du sover bättre.



Trevlig shopping!! Kram

2011-12-14 08:38:28
emily

hahaha ja det var väl för jag träffade dig igår som jag vävde in dig lite där hahaha!!



kramis

2011-12-14 08:41:24 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback