la petite x 3

2011-12-16 | 17:19:38


andra plåtningen för "la petite mag"

jag och engla hade sovmorgon imorse vilket resulterade i att engla - som vanligt - vaknar före mig och ropar "mmaaammmmaaa" vid 7.25 .. men hey det är en rätt bra sovmorgon faktiskt =) hahah! vi missade julkalendern men det lär ju tas igen ikväll hemma hos hennes pappa.

iaf så åkte vi till söder och studio mjuklyx för plåtning för tidningen "la petite", ni minns va? och ja, jag fick det konfirmerat idag att engla har suttit på fotografiska med den bilden som togs här över. carolina (fotograf) hade tagit ner dem ganska snabbt dock för hon vill gör en störra utställning med fler bilder framöver. spännande!

3 gången gilt idag!
=)

det var det rymden tema med 40-tals infulenser. galet fina bilder blev det och självfallet så glömde jag kameran i hallen här hemma, smart drag! tog en del med mobilen men den kameran är ingenting att hurra för men jag ska se om jag kan få in dem på datorn. om jag minns rätt så är det iaf februari nr som dessa bilderna ska va me i.


Kommentarer
kottenliten och pytteliten

Vilken OTROLIGT söt liten tjej! Och vilka underbara bilder :) Hoppas ni mår bra :) Älskar dig mysiga blogg :D

2011-12-18 21:58:13 http://kottenliten.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback