juste vi ska ju flytta!?

2011-12-12 | 10:30:52


vårat kök med nya bordet som jag bara älskar ♥

jag gör om, fixar, donar, plockar och möblerar .. också slår det mig att "juste vi ska ju flytta!?" jag vet om det rent logiskt men jag har super svårt att inse rent praktiskt att vi faktiskt kommer stå här om några veckor med vårat hem i kartonger! jag kan inte alls förstå det eller ta in det.

imorse när vi hade släppt av engla på skolan så började jag och christian dissukter rivningen av köksväggen, tapeter, målarfärg och golv. var ska vi börja? vi har så mycket tankar och idéer som jag måste få på prent. vi måste planera och bestämma vad som är viktigaste, vad som ska göras först osv.

vi bestämde mest att vi skulle sätta oss ikväll och stapla upp VAD som ska göras och sen i VILKEN ORDNING och sist (men för mig viktigast) vilka tapeter? vilket golv? vilken köksinredning och vilka vitvaror?

ojoj .. vilken resa detta kommer bli!
flytt hjälp tapetserings hjälp målar hjälp rivningshjälp och bygghjälp sökes!?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback