I ♥ NY!

2011-12-02 | 11:28:02

new york maj 2010.

lisa åkte över till new york i söndagd, för vilken gång i ordningen vet jag faktiskt inte. det har varit ett jäkla jojjandes hit och dit :) men det är inte direkt svårt att förstå. för det första så har hennes kusin bott där (ska nu ta sitt pick och pack över atlanten till helgen och flytta hem igen) för det andra staden, den jäkla staden!

kan man tröttna på ny? jag tror inte det. den staden är så levande, sprakande och på på på! det händer överallt, helatiden, allt eller inget. jag längtar tillbaka galet mycket samtidigt som jag ryggar tbx när jag tänker på den hemska flygresan både dit och hem .. pju! men jag längtar tillbaka till gatorna, caféerna, central park, människorna, shoppingen och bellinis på blanka dagen, hahah.

jag och lisa har gjort rom, london, puerto banus, new york och london igen tillsammans. nu börjar jag fundera på nästa drag .. en helg tripp till paris? eller en vecka till london? jag vet att lisa pratat om att verkligen SE london och stanna längra än en weekend. kanske skulle vara något till april, maj? åh jag vill jag vill jag vill!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback