hej hej gotland!

2011-12-12 | 10:46:59
åh nu har jag bokat gotland den 27-31 december! det blir en minisemester då jag måste jobba och engla ska till matte den 31/12 för att fira nyår. men en kort lite avstickare tror jag är precis vad jag och engla behöver och nu har gotland fått vänta lite väl länge tycker jag. sist vi var där var det varmt och sommartid för sjutton!

jag har inte sagt till engla att vi ska åka ännu .. det kommer bli ett jäkla tjat om jag avslöjare det för tidigt kan jag lova :) man får vara lite tacktiskt med sådana här saker ska ni veta. hahah!

syster åker över med kidsen samtidigt som oss men de kommer vara kvar över nyår. vi ska fira julafton med pappa, marie, albin och ulrika ♥ så det kommer bli 4 hääärliga dagar kan jag tro! lek, stojj, god mat och dryck!


på gotland i påskas ♥

Kommentarer
Anna

Då ska vi också till Gotland. Vi ska ner och titta på ett hus vi funderar på att köpa. För ett år sedan hade jag inte varit på Gotland, nu älskar jag det! :)

2011-12-12 16:19:06 http://luene.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback