fredag!

2011-12-16 | 17:41:14


vår matplats ♥

äntligen fredag! vilket denna helgen inte betyder ledighet men det spelar ingen roll. helg är alltid helg! ikväll blir det en köttbit med rödvin nere på kvarters krogen med linda och christian, oh yes!

imorgon ska jag och maja köra något som kanske blivit en tradition? en tripp ner till skopans secondhand. det lär vara precis som förra veckan, jag, maja och alla tanter som köar innan öppningen klockan 10.00. haha! gud som vi flinade åt det förra helgen men ändå kommer vi stå där imorgon igen. men jag älskart!

kanske en till stol eller två till mitt fyndade matbord?


Kommentarer
Anna

Fint! O gillar tapeten, den är riktigt vacker!

2011-12-17 08:00:56
jeannine

Det är så fint i köket med det nya bordet!!

2011-12-17 08:52:59
Hemma Hos Elinor

Erat kök är ju sååå fint! Ska bli spännande att se vad du hittar på när ni flyttar :))


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback