depp!

2011-12-07 | 07:35:18

dagarna går så sjukt fort. jag är just i ett skede av mörkräddhet då jag inte riktigt känner att jag hinner med allt! 24h är inte tillräckligt och när man är så trött som jag är nu och går och lägger mig 21 sharp så blir ju dagen ännu kortare. det känns som ett ekorrhjul med upp, skolan, jobbet, hämta, hem, mat, sova ..

på sommaren är jag mer spontan, jag kan komma på att vi ska ha picnik med grannarna sent på eftermiddagen eller bjuda över folk till höger och vänster, leka i parker och vara påhittig. nu vill jag inte! orkar inte!

jag försöker piffa upp hemma med blommor och ljus men det känns inte som det hjälper. jag antar att jag bara är inne i en liten svacka? att det hösten & vinterns depp som kommer över mig lite smått. jag längtar verkligen efter jul nu .. efter glada miner och festligheter! 17 dagar to go!


Kommentarer
Anna

Snart vänder det! Det är jul om två veckor, sedan är det nytt år! Snart är påsken äntligen här och våren slår ut på nytt och man blir pigg och glad igen! Vem vet, då kanske du sitter på Gotland med ett glas vin och bara andas in våren! Vinter är snart över, håll ut!

2011-12-12 02:04:05 http://luene.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback