lekmer ♥ mini rodini

2011-08-26 | 12:16:31


finaste ungen min i mini rodini sweatshirt från lekmer.

igår fick vi hem ett stort paket fyllt med leksaker och kläder från lekmer! lekmer.se är faktiskt rätt fantastiskt, där finns det mängder av leksaker, barnkläder och inredning till barnrum, everything in one place! jag ska erkänna att jag inte hade en aning om att lekmer hade kläder till barn dock! de finns bland andra geggamoja, ej sikke lej, mini rodini och esprit kläder.

jag gjorde en beställning i onsdags på ett litet gäng mini rodin kläder, en esprit kofta och lite leksaker. jag blev smått förvånad över att vi kunde hämta paketet redan igår? well .. engla blev lycklig

idag hade engla första gympan i skolan! hon börjar som vanligt 8.10 men ska då vara ombytt och klar för lek, dans och sport! haha det blev balletdräkten med tunna strumpisar och nya sweatshirten från mini rodini. åh min gulle! haha sportigt värre va?

när jag skulle packa upp englas tunna dansskor så hade jag tagit en hello kitty och en vanlig rosa - pucko mamma nr ett! stackaren! fick bli att leka barfota .. ursch vad pinsamt. ibland undrar jag va dom tänker om mig, haha!


Kommentarer
Marlene

Lekmer är toppen tycker jag- Deras sortiment + den väldigt snabba leveranstiden :-)

haha, ja ibland undrar man vad de tycker om en när man är sådär förvirrad..

2011-08-26 19:40:16 http://bymarlees.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback