höstkappa

2011-08-11 | 17:38:14


englas nya höstkappa h&m 199.-

när man jobbar i ett köpcentrum som jag gör (och i en barnklädes butik för den delen!) så blir det allt för ofta att jag tar mig en snurrtur på lunchen. nu är det så kul att gå och kika också för det kommer in så mycket nytt och fint hela tiden. även om jag försöker låssas som det faktiskt inte alls är höst snart :)

h&m har faktiskt en super fin höstkollektion för tjejer 86-128 nu! jag älskar nästa alltihopa och jag har redan köpt en kjol, en tröja och nu den här fina lilla kappan!

som ni vet lägger jag stor vikt vid kvalité på barnkläder och speciellt när det kommer till de yttre lagret. men sen tycker jag även det är roligt med lite 'fin' kläder att ha när man ska på kalas eller på middag. ni vet vad jag menar? till förskoleklassen skulle engla aldrig någonsin få dra på sig den här lilla skapelsen, haha!


Kommentarer
Hondjur

Ååh! Sedärja ja! Där hittade vi Sanna´s höstkappa! Woho, vad ljuvlig!!

Och tröjan Engla hade i polar´n outfiten med! Så skoj att du ger ut dom här outfits´en.. man får lite inspiration! ;)



Hoppas allt är bra med Er!!

Många kramar till Er!

2011-08-11 20:59:20 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback