gräsänka

2011-08-09 | 19:53:49


mina tokigt fina ♥

jaha då var man gräsänka i en vecka då! christian packade väskan och flög med tre killkompisar till marbella och puerto banus igår förmiddag. jag är verkligen inte alls avis ;) jag försöker trösta mig själv med att jag har en egen spanien semester att se fram mot! nu är det bara 2.5 veckor kvar tills jag och jeannine tar med oss kidsen och flyger ner till alicante och förhoppningsvis värmen :) förra årets 42'c kan bli svårt att klå!

jag har egentligen aldrig varit ensam så här innan! väldigt nyttigt säkert men fasiken så trist! inatt sov jag hemma hos jeannine som hon också är gräsänka .. vi hade en mysig vin-kväll och idag en dag på stan.

nu har jag precis gjort iordning kyckling med rödbetssallad. smaskigt men ack så trist att göra till sig själv .. "ja det var gott det där" har jag sagt ut i toma intet. lite dålig tajming att engla var borta samma vecka som c men jag ska nog få tiden att springa med min nya tränings mani, haha! nu allsång hos grannarna!


Kommentarer
Erika

Det är verkligen riktigt jäkla tråkigt att laga mat åt sig själv bara!

2011-08-09 21:12:18 http://mylittlewords.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback