frukost besök!

2011-08-15 | 09:43:48


finaste nikki ♥

sista natten ensam i vår 1.80 säng har just passerat! jag har sovit extremt dåligt den här veckan och vaknat otaliga gånger av drömmar, ljud eller sms :) att christian levt nattliv den här veckan är ingen underdrift! jag undrar hur pigg och alert han kommer vara ikväll när han landar hemma vid midnatt? spännande!

nu har jag just dukat fram frukost med ägg, nybakad fillimpa, juice och gott kaffe. inte enbart till mig själv dock. syster som har sina tre sista semester dagar kommer över med nikki så ska vi se vad vi ska göra av den här dagen! kanske en tur iväg och kika i butiker? om vädret tillåter .. just nu ser det extremt mörkt ut.

jag har faktiskt tänt ljus på vardagsrumsbordet för första gången sen i våras, så mörkt är det. på ett sett mysigt men å andra sidan så känns det lite deppigt att sommaren var så kort .. även i år! tacka vet jag spanien :)


Kommentarer
Andrea

Vilket program använder du dig av för att redigera bilderna med rundade kanter? :)

2011-08-15 16:42:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback