bada hela veckan!

2011-08-04 | 09:52:35


kast med liten engla!

nu är det dags att bege oss mot polisen! englas pass går ut den 21 augusti och vi åker till spanien den 27 så updating it is! haha jag kommer inte kunna lämna ifrån mig hennes gamla, så sjukt söt och vettskrämd som hon ser ut .. lilla stumpan! ska bli spännande och se hur det nya passet kommer bli, hon är juh så stor nu:)

efteråt gör vi som vi gjort både måndag ocg tisdag den här veckan, beger oss hem till mammas pool och ligger som fiskar i vattnet till tidig eftermiddag :) jag vet inte vad jag hade gjort om vi inte hade haft pool? det är verkligen helt underbart! förövrig simmar och badar engla nu helt utan armpuffar .. liten blir stor ♥


Kommentarer
Hanna

ser lovelyt ut! vill oxå sola och bada och njuta av solen... ^^

hur länge ska ni vara i spanien?



kram rkam

2011-08-04 14:38:11 http://hannaofsweden.se
Emma

Vilka underbara bilder. Glädjefulla! Är dessutom inte ALLS avis på att ni åker till Spanien snart. Kramkram!

2011-08-04 16:18:02 http://emmawelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback