we ♥ knästrumpor

2011-04-13 | 20:39:26

engla i somras i h&ms knästrumpor


igår när jag packade upp varor på jobbet så fann jag äntligen sommarens knästrumpor! åh vilka sommar feelings jag får! engla förälskade sig i knästrumpor förra sommaren då jag köpte ett par på h&m för 50%, på test lite :) knästrumpor är inte helt lätt och jag får ofta höra "men vadå vad har du dem till?"

just på detta sättet! enkelt med en klänning till, eller kjol för den delen :) kanske till shorts också det har vi aldrig prövat? jag tycker de är användbara och på sommaren blir det snyggt och lite mer klätt än utan.

sen är det inte helt hundra att ha hela strumpbyxor på sommaren heller .. varmt i grenen och kliigt har jag fått input från engla, haha! jag vill helt enkelt slå ett litet slag för knästrumpan! och inte minst de två vi fått in på jobbet med ett hålstickat mönster för dryga femtiolappen. finns i rosa och vitt - bägge köptes hem idag!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback