sunday in the sun!

2011-04-24 | 09:02:18


jag på trappan till huset här om dagen!

det har varit fint vädret iprincip hela tiden sen vi kom hit med undantag för långfredagen då det av någon outgrundlig anledning var molnigt precis här .. tydligen sol i visby? skumt det där. solen har skinit på oss och utelek, grillning och till och med middagar ute har varit givet!

idag ska det bli ommöjligt ännu bättre väder och solen gassar redan och jag tror det redan är 13'c .. bådar gott eftersom termometern är helt i skuggan!

nu ska jag börja gör i ordning frukost till mig, engla och albin, de andra har tagit sovmorgon! engla är på ett mindre roligt humör .. jag avskyr när dagen börjar på det viset, tror dock att det handlar om hunger. dock så kräver hon välling vilket jag inte kommer ge förens en macka har ätits! 


Kommentarer
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, vad härligt det ser ut! Äntligen kom värmen och det med besked :)

Ha en underbar vistelse på ön :)



Kramar

2011-04-24 20:43:21 http://sagabus.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback