moodboard!

2011-04-04 | 15:12:46

jordgubbar rosa ranunkel tulpaner blommor inredning ♥


igår kväll var det liksom tjock dimma utanför vårat sovrums fönster. det riktigt ångade från marken när vi skulle gå och lägga oss. det ger en sådan mystisk känsla. det kan jag inte säga att dagens (eller iaf eftermiddagens) sol har bjudit på! jag har fått riktigt vårkänslor idag med +10'c och allt, nu vill ja har bort all snö och gruset!

jag har varit iväg en sväng till hk på möte på morgonen idag, riktigt spännande saker på g ska jag säga er :) you will see ... och efter så tog jag vara på att jag faktiskt var i stan - helt själv, strosade och shoppade. somsagt så har vårkänslorna nått mig och det blev ett rejält varv vid hötorgets blom och frukt stånd.

ranunkel, tulpaner och liljor blev inhandlade. och vad kostar det? ingenting i jämförelse mot blomsteraffärer eller ica för den delen. 120 gav jag för 20 rosa ranunkel, 10 vita tulpisar och en kruka liljor. underbart!

gick även en sväng förbi h&m home och köpte nya gardiner till vårat sovrum, mitten bilden till vänster. sen blev det även kuddinköp på indiska! blommor i all ära och nu kan det vara en smärre överrepresentation av detta hemma hos oss .. hm .. jag gillar det dock men jag kommer säkert gå att plocka bort och ha mig snart, haha.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback