min stjärna!

2011-04-20 | 07:44:21

i love you ♥


jag har drömt mardrömar hela natten och vaknade i verklig panik. engla har sovit hos mormor eftersom jag jobbade sent igår och jag fick cravings efter att höra henne röst. "mamma det kommer bli så kul idag" är det första hon säger och jag fylls av ett lugn. det är inte mycket som behövs, bara min lillas röst så är ja trygg.

hon var nyvaken och upprepade sitt mantra sedan flera dagar "det kommer bli så kul .." flera gånger innan vi la på och jag lovade att hämta henne tidigt på dagis så vi hinner till färjan i tid.

på tal om det så kanske jag ska ta mig samman från ännu en jobbig natt och börja packa? ni skulle se hur englas rum ser ut nu .. eller inte? hon har bokstavligen dragit ut alla sina kläder som nu ligger all over också en liiten hög i hennes väska. kanske ska börja där? min väska ekar fortfarande tom .. jag är sämst på att packa utan press, ha!


Kommentarer
ina

Såg den bilden på facebook igår. Den är helt underbar, ni är så himla fina! :)

2011-04-20 09:03:25 http://inafoton.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback