måndags planer!

2011-04-11 | 09:46:03
världens bästa unge

  • lämna på dagis
  • tvätta
  • jobba
  • städa - moppa - dammsuga
  • hämta på dagis
  • tvätta mera
  • handla
  • vänta in linas kasse

 

 

igår kom mitt lilla ♥ hem igen. fredag - söndag har spenderats hos hennes pappa med aktiviteter och skoj. nu är det back to reality och min tanke var att engla skulle vara hemma med mig idag. vid närmare eftertanke så kändes det som att det kanske var roligare att vara på dagis några timmar än att städa med mig?

förra måndagen när jag körde storstädning, måndagar is the d day, så var engla hemma och det är en hel omöjlighet att vara lika effektiv som när hon inte är hemma. blev istället en liten sovmorgon och sen dagis. skönare för fröken att komma hem till ett glänsande hem och en tillgänglig mamma :)

planen ser ut som överskriven. vad tror vi? får jag ihop min dag? åh det känns lite tveksamt eftersom jag ligger på nr 3 just nu .. har jobbat lite och stökat undan och försöker samtidigt hoppa till nr 4 .. in i gamet nu!

Kommentarer
Sofia

Såg nya bilder på Engla på lindex hemsida! Superfina!

2011-04-11 12:39:25
Mormor Lena

Hmmm... de byxorna älskar väl du Engla, eller hur?

(Engla citat " dom är fina med inte så sköna"

2011-04-11 17:44:51
emily

mamma - haha! men halå är man van vid strumpbyxor så är det klart jeans är en omställning ;) vi håller ut!

2011-04-11 17:57:48 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback