jobba!

2011-04-19 | 08:26:02

vårat våriga balkongbord igår ♥


kanske att jag gäärna hade suttit på min balkong idag med iskallt vatten, melon och hallon, men icke! jag har två dagars jobb framför mig innan den riktigt påsk-ledigheten börjar och det känns faktiskt riktigt okej! jag har massor att fixa med innan vi åker och det är alltid skönt att lämna när allt är på topp!

imorse vaknade engla efter mig. min klocka ringde vid 7.00 också snoosade jag till 7.50, gick upp och skrammlade med diskmaskinen, kaffe kokaren och börjde bre mackor. då vaknade engla! vilken liten sjusovare hon är ibland :) jag som trodde att ljusa mornar = tidiga mornar! men det verkar mer vara undatntag än regel!


Kommentarer
Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

vad fint du har fixat på balkongen, ser jättemysigt ut :)

2011-04-19 08:59:15 http://ronile.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback