idag är ingen vanlig dag ..

2011-04-09 | 10:07:21



.. för det är linas dopdag

vi har sovit hemma hos chistians föräldrar i natt för att passa deras hund men nu har vi kommit hem. jag har försökta röja det värsta (det ser ut som en svinstia) och nu ska jag pilla i mig lite frukost innan jag ska iväg till solna och möta upp maja för en lunch dejt och lite fixande och trixande inför eftermiddagen.

vid 14 är det dop dags! lilla lina ska döpas! kyrkan ligger i solna och vad jag förstod på kim så kommer de ungefär 80 pers!? sjukt. många som vill komma och se på och vila ögonen på denna lilla godsak, såklart!

tror jag bestämt mig för kjolen men inte vilken färg :) jag har nämligen den fast i mörkblått också. förövrigt för er som undrat så kommer de från h&m för ett par år sen om jag inte missminner mig.


Kommentarer
Erika

Underbara bilder!



Hehe, det är precis så det är! Man får tamme tusan inget gjort när man tänkt det men det är ju en del av charmen också antar jag ;).



Var skönt att åka hem och veta att det var skinande rent hemma :).



Hoppas du får en underbar helg fina du!

2011-04-09 16:17:35 http://mylittlewords.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback