home!

2011-04-26 | 19:05:10

jaha ja! då var man hemma igen ..


kändes surt redan igår kväll när jag började packa ihop våra väskor att stunden för hemresa var kommen .. just den här årstiden (eller intalar jag mig, kanske är det samma jämnt?) är så otroligt fantastiskt på gotland. när allt börjar slå ut, börjar leva igen! vitsippor täcker marken och träfgårds arbetet är i full gång!

idag ligger jag med en otrolig ryggvärk efter att ha försökt vara lite häfitg och hjälpt pappa att skyffla bort grus igår .. inte så häftigt. min rygg är i princip av idag och lisas vetekudde är min bästavän, som det kan gå. fint har det iaf blivit utanför huset med en ny uteplats :) åh jag längtar redan tillbaka ..


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback