hejdå!

2011-04-01 | 15:29:34

nu är väskan packad med diverse kläder och skor .. såklart kan jag inte bestämma mig! jag fungerar så, det gå inte att jag ska planera vad jag kommer känna för ikväll. hur skulle det se ut? om jag tänkt att jeans blir bra också bli jag glitterbyx sugen? ja jag har glitter byxor och ja dessa är med mig, haha!

har varit massage och knäckning av ryggen idag - herregud vad skönt och behövligt! "det är som sten här" sa han och masserade nacken .. hm weird? jag som inte alls känner mig spänd, ts.

nä nu ska jag klunka i mig det sista kaffet, fixa klart håret och lägga på ett par röda läppar så ska väl detta blir bra? ja, jag tror det .. trots dåligt väder och kanske en vind eller två så är jag där med två av mina bästaste bästa ♥ kryssning here i come! :)


Kommentarer
Erika

Ha det underbart nu! :)

2011-04-01 21:59:45 http://mylittlewords.se
Frida-FantastiskaMamman

Hoppas att du haft en toppenhelg...trots blåst och duggregn..

På dansgolvet var det iaf regn och blåstfritt hoppas jag ;)

Kramar<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback