glassar!

2011-04-01 | 08:39:19

glass i stora lass på en happy girl ♥


när vi körde vår lilla shoppingtrip här om dagen så passade vi på att ta en tur förbi jobbet och köpa upp oss på bland annat vantar, mössa och stövlar!  och såklart dessa strumpisarna måste jag bara visa er. det har funnits ett tag och jag har egeneltinge aldrig tänkt på dem till engla men hon blev blixt förälskad :)

vem gillar inte glassar? haha. jag gillar strumpbyxor med mycket färg i för det gör det lätt att ta upp på överdelen och kjolen. kanske inte att det var helt optimalt med denna blusen till men hey, engla gillar de och de är hon som har de på sig! jag har verkligen ombärderat mina tankar kring kläder och engla har faktiskt börjat påverka mig med sina färg explotioner och missmatchningar till förbannelse. det är så bra sagt - låt barn vara barn!

glassstrumpbyxor polarn o. pyret


Kommentarer
Maja

Åh, dom var fina! Såna ska jag köpa till mina grabbar!

2011-04-01 09:16:54
vintageRetroPrinsessa

Men hur snygga men på sidan finns det ju bara upp till storlek 86/92 ?



2011-04-01 10:24:58 http://bambii.blogg.se/
Emily

Åh men du måste gå in under barn inte baby! Baby är upp tio 86/92 och barn är från 98/104 :) dom är fantastiska!

2011-04-01 10:55:31 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback