gårdagens nr.2

2011-04-13 | 07:54:20

liten madicken ♥


baseball jacka
polarn
mössa polarn
klänning h&m
kofta strumpisar polarn
skor converse

som så många gånger så svidade engla om innan vi kom utanför dörren igår. den outfit som dagen började med var inte rätt. klänningen var för kort? tyckte engla .. haha.

hon har mycket tankar och tycke om kläder, hur de ser ut, hur de är och kanske speciellt hur det känns! just nu så vill hon köra look a like på madicken så det funkade tydligen inte med detta riktigt då.

"mamma, nu är jag på pricken lik! bra att vi hade hårband .." sa engla när hon svidat om. visserligen var det hennes dag att välja kläder men jag brukar säga ifrån när det ska bytas om femtio gånger men igår orkade jag inte med tjaffset. ibland får man välja sina duster och denna hade ja ingen lust att ta. fin var hon i alla fall :)


Kommentarer
Hanna - mamma till ღNeoღ

lika fin som alltid!! ^^ har sett prinsessan på flera reklampelare runt om i gbg den senaste tiden... coolt! =)



kram kram

2011-04-13 14:00:27 http://hannaofsweden.se
Tina

Men så lik lilla damen är sin mamma på bilden till höger..så söt!

Bra med tjejer som vet vad de vill, tycker jag.



Ha det gott ikväll!

Erika

så fin!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback