då var de dags.

2011-04-01 | 08:56:36
mäh!
var är du vår?


jag förväntade mig att få vakna till sol idag, jag ska ju för sjutton ut och åka båt och allt! sol = minskad risk för blåst och gung. har jag fått för mig. förutom det så ska jag hinna med att lämna av engla på dagis, åka på massage och sola. hur härligt? en vanlig fredag med andra ord, haha!

engla sitter och klipper i gammla ballonger och jag funderar på vad jag ska packa ner för kläder till kvällen. ni har kommenterat om knull-kryssning och lantis-pub feeling? .. ja då vet jag inte om jag ens passar in? jag får slänga ihop något casual som inte är för utstickande, kanske. det är mest jag. nu är det i alla fall bråda dagar här! later!

här om dagen sken solen och conversen gjorde entré!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback