senap

2010-09-27 | 20:03:54


stickade koftor från polarn o. pyret

vi har fått in en hel drös med underbara barnkläder på jobbet! höst och vinterkollektionerna är super fina och ha-begäret bara växer och växer ... tyvärr, ska det kanske inte sägas, men engla kan ha det mest som hon hade förra hösten och vintern så det blir inte så många inköpr för vår del just nu ;( dock så finns det vissa godbitar och "nödvändigheter" som bara måste införskaffas .. japp sådana saker finns det faktiskt :)

ett exempel på där ha-begäret blev lite för starkt var vid den här koftan. åh säger jag bara! den är så otroligt välgjord och fin så det är inte sant åt det. överdriva, jag? nä men på riktigt, det är en fantastisk färg på den senapsgula så den fick snabbt följa med hem och samsas i den smått överfylld garderoben.

jag ska dock medge att jag var lite orolig över att den inte skulle falla på englas lilla läpp men oj så fel jag hade! hon tok älskar den och hade (om inte mormor slarvat bort den hemma hos dem) gärna haft den på sig varje dag! i ärlighetensnamn så ska det sägas att jag faktiskt prövat den i största storlek och suger på den karamellen ...


kofta polarn o. pyret 325:-


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback