höst

2010-09-28 | 20:07:33




nu gått folk kan jag lova och svära på att det på riktigt gått och blivit höst! jag hoppades länge och väl att vi skulle få en liten längre glimt av sensommaren men den har enbart kommit i yttepytte portioner och nu är kyla och tjocka kläder ett faktum ;( ja .. jag är lite ledsen i ögat över det. jag tycker sommaren var för kort i år .. elller är den alltid det? man glömmer så lätt ...

en av de värre sakerna med just höst och övergången till vintern (just vintern talar jag helst inte ens om!) är just alla kläder. sommaren är så enkel på det viset att det bara är att dra en klänning över huvudet och hoppa i ett par klackar för min del och ballerinas för englas .. allt blir så komplicerat och komplext när det blir kallare, allt tar så otroligt mycket längre tid.

fy vad bitter jag låter. visst finns det vissa saker som är positiva såsom svampplockning, färgspelet i naturen och tända ljus på eftermiddagarna men det stannar där. jag ser inte mycket mer positivt med det faktiskt .. fasiken!

bitter bittert .. jag behöver solenergi!


Kommentarer
Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

K U L att du är tillbaka :))

Ett stort grattis till nya jobbet.



2010-09-28 21:13:55 http://ronile.se
anonym

vilken fin mössa! var kommer den ifrån?

2010-09-28 22:25:13
Emily

Anonym - den finns på polarn o.pyret nu! Finns även i en blå färgställning :)

2010-09-29 06:57:18 http://emslo.blogg.se/
Anonym

Ett jättegrattis till nya jobbet. Vilka fina bilder.

2010-09-29 12:48:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback