gekås - here we come!

2010-09-28 | 20:25:34

haha guess what jag ska göra imorgon? japp .. jag ska till uuulllarrrrreeeed och gekås :) ja det är komiskt och ja ni får tycka att jag är tragiskt men jag är pepp och tycker det ska bli super kul! det är jag, syster och två kompisar til henne som imorgon bitti vid 4 snåret sätter oss i en kylig bil och beger oss neråt landet.

tur att man inte har körkort va?
jag ska sova hela vägen :)


vi kör en dagstripp så det blir en lång resa och intensiv shopping. jag håller tummarna att jag hittar det jag tänkt köpa, vilket egentligen inte är allt för mkt men känner jag mig själv rätt så lär jag freestajla rätt rejält. tss. sen när man inte flyttat för allt för länge sedan så kan jag lova er att det fattas en och annan sak :)

förra året gjorde vi en likadan resa men den slutade i smått panik och galenskap. påvägen ner så la bilen som vi åkte ner i av, mitt på motrovägen, kapoff! det fick bli att på något outrgrundligt vis ta oss till en hyrbilsfirma där fick till att hyra bil som vi sen - typ 5 tmmar sent, kunde fortsätta vår resa med. kaos med andra ord! jag hoppas att det blir en mer smärtfri resa nu och mer tid i själv varuhuset .. ja det är okej att skratta åt mig nu ..


Kommentarer
juliasbullar.blogg.se

äääsch, varför skulle de va tragiskt? skit kul ju, :D

2010-09-28 21:10:58 http://juliasbullar.blogg.se/
En pojkmammas vardag ♥

Så roligt att du är tillbaka igen! Har missat det efter att ha varit sjuk i två veckor...

Hoppas att du fyndar massor av fint på gekås, är inte aaaaalls avis att du ska dit ;)

Kram

2010-09-29 08:24:04 http://edvinsmamma.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback