TGIF

2010-10-01 | 08:37:58



aa fasiken altså, äntligen så är det fredag!! den här veckan har jag varit helt vild med dagarna och helt tappat bort var jag är och när. det har varit det ena med det andra och den "lilla" utflykten till ullared och gekås tog minst sagt på krafterna. det blev en nätt dag som pågick från 4.00-23.00 :) haha .. men mkt fint som ska visas fick jag med hem!

igår var det fullrulle och upp tidigt för att ta mig in till stan på möte. intressant som tusan och jag är peppad till max! dock så är man inte van att sitta stilla en hel dag så det tog helt ärligt på krafterna (skumt det låter?) jag är ju van att springa runt i butik, hjälpa, fixa och studsa in på kontoret i mellan åt. det är då jag trivs :)

ikväll är tanken att jag och engla ska till lina fina ♥ för att fira hennes dag som nu passerat men självklart ändå är mer än aktuell! dock så känner jag mig hängig, som så många gånger de senaste veckorna. det bryter liksom aldrig ut!? det har varit små små febertoppar, hängighet, nysningar och snorighet ..

vi får se hur det utvecklas, kanske att jag känner mig tiptop om några timmar? jag tar iaf med mig saker till oss ifall det blir en färd iväg ikväll och inatt.

åh! helgen är helt ledig och jag tycker det känns helt underbart! vi har lite lösa planer men inte mer än så, även det känns skönt. annars brukar det vara fullrulle på helgerna också men jag känner att jag måste börja chillpill och känna efter mer vad jag vill och framför allt orkar. helgerna måste jag liksom ladda batterierna nu för tiden.

ja jag är gammal

Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Härligt att du är tillbaka....livet måste alltid tas om hand först innan man kan lägga tid på annat!!

Kramar<3

ANGELICA [foto&personligt]

härlig blogg! :)

2010-10-01 20:15:19 http://steeler.blogg.se/
julia

asså ni är så fina! blir helt rörd typ. kram

Mia

Roligt att se att du bloggar igen =)

Och vad fina bilder på er!

2010-10-04 14:11:18 http://sofielskar.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback