segt

2010-10-12 | 17:28:49
här rullar dagen på och vi gör inte så många knop. engla är hängig och vill kramas, sitta tätt och klappa på min kind, min underbara fina och kärleksfulla dotter! hon har tagit två suppar så jag vet inte vad febern svajjar på men nu håller vi på att vänta ut och se om hon blir varm igen .. håller tummar och tår att hon är feberfri men de är tveksamt.

jag har iaf hunnit med lite jobb och pill här hemma, jag blir ju så tokigt rastlös så jag klättrar på väggarna. engla ligger mest i soffan och kikar film, nu på em har hon suttit och lekt med små dockor en stund ♥

vi var ute en sväng och handlade  till middag ikväll och herrejösses vad kallt det blivit! engla kör på vinterjackan och fodrade skor - redan. jag plockade upp mina pälsar från källaren idag och jag tror inte att det kommer dröja länge innan det invigs för säsongen. jag som önskade mer sommar och värme .. :( men den som väntar på nått gott ..

nu ska jag slänga ihop pasta med tonfiskröra till mig, engla och ellinore, min lillasyster. ska bli mys med en helkväll med dessa donnor. hej hej tjejkväll! godis är köpt och film är hyrd :)


i värmen vid ar på gotland

Kommentarer
Britta Bloggar

Hoppas hon kryar på sig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback