fulltös

2010-10-28 | 20:49:05
somsagt så är det mucho mucho den här veckan. vissa veckor är bara så - fullspäckade! sen dyker självklart den ena nyheten efter den andra upp oxå tappar man fokus på det första .. irriterande men det är lite finessen med mitt jobb och jag ska inte klaga. jag är otroligt lyckligt lottad som har ett sådant jobb som jag har och som jag älskar. varje dag när jag kommer till jobbet så är jag förväntansfull och glad .. inte alla som får vara det och ja ska skatta mig lycklig:)

det som blir den aviga sidan är ju hemmet/vännerna/familjen .. ibland. som den här veckan så känns det inte som jag hunnit med att ens svara på ett yttepyttet sms, de tar timmar! jag ska skärpa mig mina fina vänner, ha tålamod ♥

igår sov engla hos mamma pga att jag stängde butiken och idag är hon på en blixtvisit hos dadie. det vankades nämligen syskonfotografering på vegas dagis och engla skulle självklart vara med! ska bli kul att sätta upp en till bild brevid den från förra året med halvsystrarna :D engla är så stolt så hon pyr när hon berättar om motivet :)


mammas stora ♥ här om morgonen

Kommentarer
Anonym

reagerade på att du skrev "halvsytrarna" hur pratar ni hemma om syskonen. blir det hennes halvsyskon eller syskon?

Liam har ju en lillebror som han inte är uppvexen med men nu när han har en relation med sin pappa är det självklart hans lillebror. inte halvbror. Liam vet att dom inte har samma mamma med samma pappa och mer än så behöver jag nog inte förklara fören han blir äldre. Jag har halvsyskon och helsyskon men för mig har det alltid varit lika mkt syskon. inte mer och inte mindre. hur tänker du?

inget illa menat alls. blev bara nyfiken eftersom du skrev just halvsyster. Jag har också massa kort på liam och hans bror hemma. och vi säger lillebror hemma eller hans namn.. :)

2010-10-28 22:11:32
Liza

<3

2010-10-28 22:37:44 http://entvatankar.blogg.se/
Christin MODE inredning & personligt

Härlig blogg du har! & fina bilder =)

2010-10-29 00:32:32 http://justlikecandy.blogg.se/
freja

hon sa igår "jag har en sån klänning hos mormor & nannie oxå" haha.. varflr trodde du att det skulle vara gräddbakelse? jag sa ju enkel vardagsklänning! :P



bilderna blev hur fina som helst tror jag. how could they not? om en vecka får man inloggningsuppgifterna. längtar! :D kommer sluta med att hela lägenheten pryds med bilder på tjejerna.. för jag vill inte ta bort förra årets bilder egentligen? ;D ..

2010-10-29 08:00:14 http://stocktownstories.blogg.se/
Emily

nathalie - av den enkla anledningen att alla i bloggvärlden inte vet att jag bara har engla :) där av så skrev jag det så slipper jag "jaha du har fler barn". Hemma säger vi syskon - såklart!

2010-10-29 08:08:16 http://emslo.blogg.se/
vintageRetroPrinsessa

Kikar in och önskar dig och Engla en kanon helg.

Ha det finast :)

2010-10-29 12:16:12 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback