fredag!

2010-10-15 | 08:55:58
äntligen fredag igen och jag har en helt ledig helg framför mig :) låter kanske lite knasigt eftersom jag enbart jobbat måndag och idag fredag den här veckan, resterande har jag vabbat, men det är inte att vara ledig! det vet vi alla som har barn att vabba inte är det mest tillfredsställande .. jag blir mest stressad för jag vet att ja bör va någon annan stans ..

ikväll ska engla sov hos mamma och anders. ska bli skönt med lite barnfritt, det är inte bara otillfredsställande att vabba utan också påfrestande (jag menar inte att jag inte älskar att vara med engla men det är liiite annat när hon är sjuk). här hemma blir det idol kväll med godis och kanske takeaway thai :)

engla hade bara något höjd temp igår så idag är en bonus vabb dag. nannie (anders, mammas man) ska vara hemma med henne vilket också känns underbart skönt att få den avlastningen så ja kan åka till jobbet och "stänga veckan".


Kommentarer
Hondjur

Lilla vackringen! Ha nu en riktigt mysig helg och ladda batterierna fullt inför nästa vecka :) Kram på Er!

2010-10-15 10:48:14 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback