välkomen till världen Lina

2010-11-29 | 18:18:22

jag hade gått som på nålar från det första smset i söndags morse "värkarna satt igång igår natt, är fortfarande hemma men det är nog dags snart..." jag satte mig käpprakt upp i sängen (efter en alldeles för sen utgång) och kunde inte somna om. ett par korta sms till kom under dagen och tillsist fick jag "nu åker vi in" ..

inatt vid 00.25 fick äntligen en liten lina se dagens ljus för första gången och dundra in i sin mammas och pappas hjärtan ♥ med dunder och brak. hon kunde inte ha kommit till en finare liten familj, hon är så efterlängtad!

GRATTIS kim & johan
äntligen


love!

Kommentarer
Hondjur

Grattis från Oss :) Hoppas allt har gått bra :)

2010-11-29 21:05:50 http://etthondjur.blogg.se/
julia

åh, vad fint! ryser typ. bebisar är ju så mysiga!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback