söndag

2010-11-14 | 12:21:56

engla ♥ kim

så var den här helgen snart förbi och som alltid har den gått i raketfart .. fredagen körde vi dinner här hemma, med trerätters och igår var jag och liza på håkan, åh! det var magiskt, fantastiskt! han är så bra så jag får gåshud och kan inte sitta stilla för fem öre! vi stod uppe på läktaren, hoppade och skrek, fab!

idag blir det en lugn och mysig dag - hoppas jag. planen är att jag ska åka och hämta engla efter dansen, hon har sovit hos mormor inatt eftersom jag var iväg igår. sen ska vi kanske förbi kim och giffen. det börjar närma sig med stormsteg så man får passa på att komma och kika på magen varje chans man får :) snart är det ju en irl bebis!!

nu ska jag röja upp lite här hemma efter mitt muffinsbak! vet inte vad som flög i mig när jag startade dagen med just det? haha .. gott är det iaf och ikväll kanske det blir mys fika här hemma, vem vet!

grattis till alla fina pappor där ute den här söndagen

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback