öppningserbjudande!

2010-11-18 | 17:34:00
nu har vi öppnat!
lycka ♥

det känns helt sjukt men jag lyrisk av glädje över hur smidigt det gått och hur fint det faktiskt blivit! :) jag tror inte det kunnat bli bättre än det är nu. jag har ett sådant fantastiskt jobb-gäng så det inte är klokt åt det.

igår kunde vi gå hem i hyffasd tid och idag tog jag ett par timmar på morgonen att blåsa ballonger, fixa popcorn, saft och lite annat smått och gott till nyöppnings invigningen vi haft/har. mkt folk har det kommit och enbart positiva anrop från kunder har kommit. åh! sådana här dagar vill jag ha fler av, när allt flyter och är fab

vill passa på att tipsa er - eftersom jag vet att det är en del i sollentuna/häggvik hoodsen som läser, att vi har ett öppningserbjudande som sträcker sig från den 18 (idag) tom den 21 på söndag :) komsi komsi!

20% på valfri vara! obs! dock ej ytter.


Kommentarer
Josephine

Åh va kul med nyöppning! Jag kommer och tittat till jul! Lycka till med allt!



Puss och kram

2010-11-18 17:50:32 http://diamante..blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback