magsjuka?

2010-11-03 | 07:11:52

vaknar av illamående vid 6 imorse. vid 6.37 får jag sms av matte (englas pappa) om att hela familjen där är magsjuk och att han inte kommer kunna ha engla, iaf inte i början av helgen ..

helsike säger jag bara, jag har INTE tid att vara sjuk! det finns inte på min karta .. jag ska styra lite frukost här hemma nu och se om jag börjar känna mig bättre. magen känns halft upp och ner o jag som har ett späckat schema idag. bara att försöka göra det bästa - håll det inne! engla verkar inte vara påverkad av någon magbacill iaf?

i hope ..

Kommentarer
i

vitpeppar!

svälj 8 hela korn på morgonen, sen ikväll, sen nästa morgon, så blir du sjuk slipper du kräkas iaf. :-)

joline

hoppas ni slipper, vi hade skiten två gånger på rad förra året.. varav ena gången fick vi det allihopa kl 3 på natten.. jag hade precis ställt anton i duschen.. hängde själv över toaletten då thelma börjar spy ner hela spjällsängen.. något jag hoppas att jag aldrig mer får uppleva.. usch..

men sen dess har vi peppar peppar hållt oss!

förresten jätte kul för dig me all framgång med jobbet, grattis duktiga du!

2010-11-03 08:39:10 http://mamiij.blogg.se/
ina-bina

Usch, hoppas att ni slipper! Det är förjäkligt med magsjuka... :(

2010-11-03 13:11:04 http://inabina.blogg.se/
josefina

vi har inga planer i helgen och lånar gärna Engla om du skulle behöva barnvakt!

2010-11-03 18:49:59
Frida-FantastiskaMamman

Men usch och fyyyy....håller tummen för att magbacillen håller sig lååååångt borta..



Kramar<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback