kängor

2010-11-26 | 16:56:53

kängor från stadium

 

om ni tar en titt under kategorin "shoes" här i bloggen så tror jag vi alla kan vara rörande överens om att jag inte är den som är praktisk när det kommer till skor! jag föredrar sylvassa klackar och gärna öppna tår .. till förbannelse! jag undrar hur många gånger jag halkat, slagit mig och vurpat under vinter halvåret i dessa klackar!

nog med det nu.

för ett par veckor sedan så slog jag till, precis som liza, på ett par kängor. det känns så otippat att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. på jobbet så gick jag och sa om och om till mig själv och mina kollegor att "det här är ju inte riktigt jag" varpå sofie sa att jo sjutton, det är nog lite du ändå .. då blev de ett par keepers :) haha så lätt övertalad! men jag orkar inte med en vinter till med blå knän, och uggs är inte att tänka på när det är halt!

nu har jag gått in dem och med ett par ullsockor så är det riktigt varma! har inte frusit eller halkat (iaf inte mer än en gång utanför huset) en endaste gång! och då ska ni vet att det varit upp mot -10 här .. blä.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback