tisdag

2010-11-23 | 21:09:13

idag har varit en bra dag, om än trött. jag har lyckats beta av min todlist som släpat i golvet. pju! det är inte alltid en dans på rosor men oj så glad jag är för mitt jobb! jag känner mig alltid lite pirrig inför en ny dag ♥

ikväll körde vi en sneaker - för första gången, ska nämnas! det blev fet donken mat till middag. somsagt så har det aldrig tidigare hänt att vi köpt med det hem när engla är hemma. vi äter nästa aldrig mac donalds förutom i all hast om man är ute och reser eller har brådis i stan. annars är det nono, lagad mat is the shit! = matlåda ;)

vi hann med att färglägga lite i englas ponnyböcker innan matlagningsprogramet och sen somnade hon till mindre ljuva toner av "inatt jag drömde något som .." (vad heter den??) och kittling på ryggen. ingen som vill ge mi?

godnatt fina ni


Kommentarer
Madeleine

den heter "inatt jag drömde" :)

2010-11-24 01:10:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback