håkan

2010-11-15 | 19:02:51


håkan på grönan för 2 år sen ♥

i lördags var jag och liza på håkan på hovet. det var helt fantastiskt! han är så sjukt grym live, det finns antagligen inte en artist som kan gör det som han kan .. man bara måste ha sett honom, minst en gång i livet iaf!

jag tror det här var fjärde gången jag såg honom men det var första gången som det var så mycket olika människor där för att lyssna. det är härligt att se att håkan kan beröra så många och att han faktiskt är omtyckt i alla åldersgrupper :) inte bara små tjejer med converse och stjärnor på kinderna, och vi förståss då .. !

jag filmade två låtar till engla oxå, hon var ju lite suris för att hon inte fick följa med. dock så satt hon och höll för öronen när jag spelade upp dem och bad att få se "delfinshowen" istället .. så kul var de ;) haha ..

Kommentarer
Liza

Hahah.. Delfinshowen.

Jävligt heta bilder på mig btw... <3

2010-11-15 19:21:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback